Intrebari frecvente

Cat costa schimbarea furnizorului de energie electrica?

Conform art.11 din Ordinul 88/2009 :
Procesul de schimbare a furnizorului este gratuit, fiind interzisa perceperea oricaror taxe sau tarife legate de parcurgerea procedurilor specifice.

Ce riscuri isi asuma clientul in cadrul procesului de schimbare a furnizorului?

Nici un risc.
Vechiul contract inceteaza concomitent cu data intrarii in vigoare a contractului de furnizare incheiat cu furnizorul nou.

Ce se intampla cu taxele care apar pe factura?

Acestea sunt reglementate de stat.
Acciza, taxa de cogenerare, certificate verzi vor fi facturate in continuare conform prevederilor legale in vigoare.

Care sunt pasii schimbarii furnizorului?

Stabilirea conditiilor contractuale cu Neptun.
Emiterea unei notificarii de reziliere a vechiului contract.

Cat dureaza procesul de schimbare?

Aproximativ 1 luna.

Cui ma adresez in caz de avarie a retelei?

Societatatea de distributie raspunde de integritatea retelelor. Numarul de telefon este acelasi :
[prefix judet] +929.

Cum se achita facturile?

Plata se va realiza prin OP, numerar la casierie.

Ce se intampla cu energia reactiva ?

Cantiatea de energie reactiva se stabileste prin citirea contorului. Pretul facturat este cel reglementat de ANRE.

Cine citeste contorul?

Citirea se face de catre societatea de distributie.

  • Telefon:
    +40244/335 651

  • Str. Bobalna, nr. 57-63, Campina – 105600, Prahova, Romania

© Copyright 2015 S.C. Neptun S.A. Powered by Expert Online